7/21/2007

A Wedding Invitation

با تاییدات خداوند متعال به میمنت و شادمانی جشن عقد کنان دوشیزه آذر و آقای ه زیباترین شب زندگی خود را جشن میگیرندتا آنرا به بیادماندنی ترین سپیده عمر متصل نمایندومنتظر حضور شما سروران و عزیزان در این ضیافت شادی و موعد شیرین وصال هستندتا حلاوت آن را با شماتقسیم کنند. از کلیه دوستان عزیز بلاگی ٬ مجازی٬ خوانندگان و کلیه اهالی محترم وبلاگستان دعوت به عمل میایید تا در این رخداد خجسته شرکت کرده و با هوا کردن پست جدید٬ کامنت٬ نامه برقی و... شادی و شیرینی این مراسم را دوصدچندان فرمایند. تاریخ : بيست و نهم تیرماه ۱۳۸۶ آدرس : وبلاگستان - وبلاگ آذرستان دوستان و خانواده های : آذرستان -راننده ترن -اعلی حضرت حاج آقا -بایرامعلی -از برکلی -خانم حنا -سرزمین رویایی -یغورت - حاجی واشنگتن - مدیریت شرکت خدماتی هاذر(مسئولیت نامحدود)- سندیکای لوکوموتیو رانان - نیروی انتظامی تهران بزرگ - شهرداری تهران- خانواده محترم رجبی-سندیکا وبلاگ نویسهای تهران - اتحادیه وبلاگنویسان کالیفرنیا و حومه - انجمن بلاگرهای مقیم ژاپن- وبلاگ نویسهای مقیم اسپانیا - بلاگ نویسهای مقیم دی سی و همچنین اهالی و ساکنان وبلاگستان فارسی و سایر دوستان از نورچشمی های عزیز بعدا پذیرایی خواهد شد!!! چاپ صلاحی - میدان بهارستان

4 comments:

Anonymous said...

نازلی خانم دست شما درد نکنه.ایشالله قسمت شما
آذر

راننده ترن said...

مرسی واقعا، بسیار لطف کردید

Nazy said...

آذر جان، آقای ه:

سلام بر عزیزان عاشق. من سعی کردم در بلاگ شما پیام تبریکی بگذارم، اما موفق نشدم. پیام این است که برای شما آرزومند پیوندی طولانی، نا گسستنی، و سرشار از عشق هستم. امیدوارم مرحله’ جدید زندگی شما پر از خوشبختی، برکت، موفقیت، و عشق باشد. خوانده ام و میدانم که شما دو نفر همدیگر را پیداکرده اید و به اندازه’ کافی زیسته ام که بدانم دو نفری که همدیگر را پیدا کرده اند در نور و فضای ویژه ای به این مهم نایل شده اند، پس باید قدر این ویژگی و اقبال را بدانید. شاد و خوشحال باشید.

پی نوشت: آذر جان، از آرزوی شما ممنونم، اما دیگر نوبت جوانترهاست.

Nazy said...

Yes, Serendip, it was a cute idea and I was honored to be included in this sweet "internet wedding celebration!" It was a fun thing to do.